Hatás születik – az előadótéren
Előadásod kezdetekor sok dolgot még nem tudnak rólad. Persze lehet, hogy tudják a neved, ismerik a titulusod, olvasták a rendezvény marketinganyagaiban az előadásod kivonatát. De
Előadásod kezdetekor sok dolgot még nem tudnak rólad. Persze lehet, hogy tudják a neved, ismerik a titulusod, olvasták a rendezvény marketinganyagaiban az előadásod kivonatát. De
Üzleti partnerek szemében a kivételes lehetőség, részvényesek számára a biztos megvalósulás, a beosztottak életében a támogatás és bizalom képviselőjévé válhat az a menedzser, aki kommunikációjában
„Minden az elképzeléseim szerint haladt, a végén mégsem kötött az ügyfél. Nem tudom, hol mehetett félre a dolog.” Ez a fajta tanácstalanság azért okoz szörnyű
Nyilvános szereplésre készülve az első lépés, hogy tudatosítsd céljaidat – vagyis döntsd el, hogy miért beszélsz (milyen reakciókat vársz az eseményt követően). A következő lépések
Aki gyerekként ült már végig tanórát az utolsó sorban, pontosan tudja, hogy mit lehet ott tenni: bármit (hisz úgysem látnak). Online térben kommunikálva a hatás
– fontos állásinterjú, új pozíció esetén, vagy mert elkötelezett önfejlesztő vagy – Közel két évtizeddel ezelőtt jött el az a nap, amikor életemben először televíziós