Üzleti partnerek szemében a kivételes lehetőség, részvényesek számára a biztos megvalósulás, a beosztottak életében a támogatás és bizalom képviselőjévé válhat az a menedzser, aki kommunikációjában mindezt képviselni is tudja. Egy hatékony, emberközpontú vezető a szervezet valódi motorjaként működik és fellépésében ezt ugyanolyan hitelességgel képviseli a cég piaci környezete felé, mint befelé – tudván, hogy az így megépített bizalomtéglák képezik alapját a vállalat sikerének csakúgy rövid, mint hosszú távon.
Ebből a megközelítésből egyetlen fontos bejelentés, akármelyik vezetői üzenet, de bármely beosztottnak adott visszajelzés is meghatároz. Az inspiráló vezetői kommunikáció készsége pedig szó szerint – akár a munkavállalók lojalitása, akár befektetői reakciók hozadéka által – kézzel foghatóvá teszi az eredményeket.
A programot azoknak a vezetőknek ajánlom, akik tisztában vannak megnyilvánulásaik szervezeti jelentőségével és szívesen dolgoznak mindennapi működésükbe ültetett technikák tapasztalataira támaszkodva. A lépcsőzetes építkezés ebben a formában a külön erre dedikált időmennyiség helyett a menedzser munkaóráiba „csempészve” valósul meg.
Érintett témák:
- Vezetői karakter
- Célokat támogató belső szereplők
- Kommunikációs bizalomtéglák
- Vezetői erőhatások
- Stratégiai kommunikáció
- Motiváció és inspiráció
- Mit mond a státusz, mit közvetít a hierarchia?
- Kommunikáció stratégiai partnerek felé
- Kommunikáció a munkavállalók felé
- Nyilvános megszólalások (konferenciák, szakértői előadások, televíziós vagy pod cast szereplés, videós anyag rögzítése…)
- Státuszok, meetingek, egy-per-egyek
- Értő figyelem és aktív hallgatás
- Visszajelzések adása, elismerés és kritika
- Menedzseri tilalomfa
- Érvek harca
- Változások bejelentése és kritikus üzenetek átadása